Banner 468 x 60px

 

sâmbătă, 23 iunie 2012

5 motive pentru a inchiria o masina

1 comentarii
Fie ca sunteti persoana fizica si aveti inainte o vacanta sau reprezentant al unei companii, intr-o calatorie de afaceri,  cu totii avem nevoie de mobilitate. Ne place sa conducem, iar ideea de a testa o noua masina incanta simturile, urmatorul pas de aici fiind biroul de inchirieri auto. Iata cateva argumente in favoarea sistemului rent-a-car:

- Siguranta. Masinile din flotele rent sunt relativ noi, cu putini km la bord, achizitionate direct de la dealeri. Reviziile sunt realizate la intervalele mentionate de producator iar consumabilele inlocuite la timp, legislatia romana fiind stricta cu autovehiculele in regim rent-a-car, taxi, scoala, etc. Mai mult, marile companii intocmesc periodic fise de verificare suplimentare.

- Conditii usor de indeplinit. In linii generale, toate firmele impun trei conditii pentru a putea inchiria: varsta minima de 21 de ani, vechimea permisului mai mare de 1-2 ani si detinerea unui card de credit, necesar pentru preautorizarea garantiei. Pentru persoanele cu varsta pana in 25 de ani se pot solicita uneori garantii suplimentare.

 - Reducerea nivelului de stres sau oboseala. Aici ne vom referi mai mult la persoanele straine care aleg primul mijloc de transport avionul. Multi turisti prefera sa inchirieze o masina inca de la sosirea in aeroport, decat sa calatoreasca direct cu masina personala mii de km. Astfel se vor diminua stresul, oboseala acumulata prin conducere excesiva, uzura masinii personale, carburantul utilizat, etc. 

- Diversitate. Parcurile de rent-a-car contin branduri auto diversificate, clasificate in functie de marimea sau dotarile masinii (ex. mini, economy, compact, SUV, business, etc.). In functie de bugetul alocat sau comfortul dorit, puteti opta cam pentru orice masina doriti, cu conditia sa aveti o rezervare efectuata cu cel putin cateva zile inainte. 

- Asigurari suplimentare. La inchirierea unui autoturism se solicita garantii preautorizate de pe un card de credit cu valori cuprinse intre 300 si 1200 EUR, cu retinere integrala sau partiala in cazul unei avarii produse din vina utilizatorului. Daca aceste sume vi se par prea mari, exista posibilitatea contractarii unei asigurari suplimentare ce exclude utilizatorul de la plata daunelor, in acest caz nemaifiind necesara preautorizarea. Tariful este stabilit in functie de nr de zile solicitate iar suma este nereturnabila. Iata inca un motiv pentru o calatorie lipsita de stres, din punct de vedere financiar. Atentie insa la exceptii, fiecare companie isi stabileste conditii contractuale diferite. In acest caz, se recomanda citirea cu atentie a contractului de inchiriere.  

1 comentarii:

Unknown spunea...

Eu pana acum nu am folosit masini de inchiriat decat in interes de serviciu, dar vreau sa spun ca a inceput sa imi placa.
Am libertatea sa imi aleg ce masina vreau si asa am ajuns sa conduc o gramada de modele fara sa platesc eu:D
Ultima data am condus un Opel astra de la un rent a car din Brasov, masina super pentru ce am avut eu nevoie. Data viitoare o sa imi iau un Spark...sunt curios cum se comporta prin oras:P

Trimiteți un comentariu